شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳ | ۲۰:۴۳ ۳ بازديد
1-جمعآوری اطلاعات صحیح و به روز از بازار محصولات غذایی
2-کسب سهم مشتری و سهم بازار بیشتر که در اصطلاح مدیریت پخش مویرگی به شاخص پوشش مشتریان(خردهفروشی ها) معروف است.
3-کاهش ریسک از دست دادن مشتریان
4-ارتباطات بهتر با مشتریان و خرده فروشیها
5-افزایش قدرت چانهزنی تولیدکنندگان موادغذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی
6-کاهش احتمال بوجود آمدن رقبای جدید در بازار محصولات غذایی و بهداشتی
7-بهبود جریان نقدینگی برای تولیدکننده
8-افزایش بلندمدت سود و درآمد
9-افزایش اعتبار سازمان در واگذاری نمایندگی پخش محصولات در تمام کشور
- ۰ ۰
- ۰ نظر